پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

ثبت نام 80 هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین

ثبت نام 80 هزار نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین

معاون سازمان حج و زیارت : تاکنون ۸۰ هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین و دریافت روادید نام نویسی کرده‌اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی ، درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام زائران برای دریافت روادید حضور در راهپیمایی اربعین گفت: تاکنون 80 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه فاصله زمانی مناسبی تا آغاز راهپیمایی اربعین وجود دارد، افزود: آمار فعلی ثبت‌نام خوب است، ولی زائران معمولاً ثبت‌نام خود را به دقایق پایانی و انتهایی فرصت باقی مانده موکول می‌کنند. 

آقای محمدی با تأکید بر اینکه زائران اربعین باید از فرصت زمان فعلی ثبت‌نام در سامانه استفاده کرده و آنرا به لحظات پایانی موکول نکنند، گفت: بهتر است زائران بدانند افرادی که زودتر ثبت‌نام کنند، مزیت‌های بیشتری نسبت به دیگر زائران دارند. 

معاون سازمان حج و زیارت درباره این مزیت‌ها تصریح کرد: دریافت سریع‌تر روادید و همچنین تاریخ پیشنهادشده خروج از مرز توسط سامانه و همچنین انتخاب داوطلبانه از سوی زائر و عدم ازدحام در مرزها بخشی از مزیت‌هاست. 

محمدی با بیان اینکه از هفته آینده صدور ویزای زائران ثبت نام شده آغاز خواهد شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار نیست روادیدی در مرزها صادر شود که این کار برای عدم ازدحام در آن مناطق است.

وی افزود: امیدواریم صدور روادید زائران اربعین بر اساس برنامه زمان بندی سازمان حج و زیارت انجام گیرد.

معاون سازمان حج و زیارت بیان کرد:  طبق تصمیم دولت عراق و اصرار آنها قرار نیست روادید برای ورود به این کشور در موسوم اربعین لغو شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.