جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

۲، ۵ و ۱۰ آذر ماه پر ازدحام‌ترین روزهای بازگشت زائران است

 ۲، ۵ و ۱۰ آذر ماه پر ازدحام‌ترین روزهای بازگشت زائران است
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز دوم، پنجم و دهم آذرماه بیشترین جمعیت زائران برای بازگشت به کشور را خواهیم داشت گفت: زائران زمان بازگشت خود را به کشور مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی  درباره آخرین وضعیت زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ روز اربعین در کشور عراق مطابق با دوشنبه یکم آذرماه خواهد بود همچنان تعداد زیادی از زائران کشورمان در مسیر عزیمت به سمت کربلا هستند و مسیر پیاده‌روی از نجف را  طی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین موج بازگشت زائران کشورمان نیز به تدریج آغاز شده و زوار در حال رهسپاری به مرزهای سه‌گانه شلمچه، چذابه و مهران هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بنابر پیش‌بینی‌ها در روزهای دوم، پنجم و دهم آذرماه شاهد بیشترین ازدحام برای بازگشت زائران خواهیم بود و امیدواریم زوار زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

اوحدی عنوان کرد: امیدواریم زائران و همچنین خانواده‌های آنان برای ایام بازگشت مدیریت لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشویم .

وی همچنین به حضور معاون اول رئیس جمهوری در جمع راهپیمایی زائران در طول مسیر نجف تا کربلا اشاره کرد و گفت: معاون اول رئیس جمهوری همانند سال گذشته برای ادای نذر خود در جمع زائران حضور یافت و ضمن بازدید از فعالیتهای موکبها، نماز ظهر و عصر را در کنار ‌زوار حسینی اقامه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: دکتر اسحاق جهانگیری در این سفر که ساعتی دیگر به پایان می‌رسد، یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشت  و از موکبهای مردمی و موکب شهدای منا بازدید کرد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.