شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

مشاهده خبر

(با حضور مقامات استان و شهرستان لنجان و مدیر حج و زیارت هدایای حرم امام حسین (ع) به قهرمان آسیا اهدا شد )

(با حضور مقامات استان و شهرستان لنجان و مدیر حج و زیارت هدایای حرم امام حسین (ع) به قهرمان آسیا اهدا شد )

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان اصفهان ، همزمان با میلاد مسیح و در آستانه 9 دی روز میثاق با ولایت طی مراسمی با شکوه از برادران با توانی قهرمانان کاراته جهان تجلیل شد .

این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین و کارشناسان ارشد اداره کل ورزش و جوانان ، مدیران حج و زیارت استان اصفهان ، مسئولان و حجت الاسلام باقریان امام جمعه شهرستان لنجان برگزار شد .

حاج آقا زاهدی مدیر حج و زیارت استان اصفهان جوانان ورزشکار مسلمان و ولائی میهن اسلامی را اسطوره و الگوی اخلاق و ورزش قهرمانی دانست و افزود : برادران با توانی از شهرستان لنجان که همواره در دهه های اخیر در ورزش کاراته در سطح جهان درخشیده اند با نگرش اسلامی و دوستی اهل بیت (ع) مدالهای قهرمانی و هدایای ارزشمندی که با زحمت و تلاش کسب کرده اند را به آستان مقدسه ائمه معصومین علیه السلام در ایران و سایر بلاد اسلامی هدیه کرده اند در این راستا آقای محمد باتوانی قهرمان ارزنده کاراته کشور مدال نقره مقام دوم آسیا را از طریق حج و زیارت استان اصفهان به آستان مقدس امام حسین (ع) ، اهدا نمودند و متقابلا از سوی تولیت آستان امام حسین (ع) لوح سپاس و هدایای ارزشمند فرهنگی معنوی جهت اهدا به برادران با توانی  ارسال شد ، البته برادران هر 3 نفر از قهرمانان مسلمان با روحیات ورزشی معنوی هستند و این انجمن شریف با حضور امام جمعه محترم زرین شهر و مدیران اداره کل ورزش جوانان به همین منظور برگزار شده است تا از اسوه های اخلاقی و ورزش قهرمانی تجلیل و هدایا تقدیم شود .

در ادامه جلسه حجت الاسلام باقریان امام جمعه زرین شهر با اشاره به عصر ظهور امام زمان (عج) بیان دانست : بارصد اوضاع جهانی بویژه خاور میانه و شرایط ویژه کشور سوریه و پیروزی های قاطع ملت سوریه بر علیه تکفیری ها و داعش جنایتکار میتوان گفت : عصر کنونی انشاء الله عصر ظهور حضرت وی عصر (عج) است . مشخصات این عصر نشانه ظهور و بروز حوادث و اتفاقات و حتی جنگ های خانمان سوز بین مسلمانان است . اما در همین عصر نیز با جوانان و نیروهای ولایتمدار بسیاری روبروئیم که با عشق و ایمان آماده جانفشانی در راه اسلام بویژه تشیع هستند .

سه برادر باتوانی ورزشکاران قهرمان در شمار این جوانان قرار دارند و با ایمان و اخلاق اسلامی عرصه های ورزشی را عرصه معرفی اسلام و شیعه و اخلاق اسلامی ، فتوت و جوانمردی قرار می دهند که قابل تقدیر است .

اما آن چه این تلاش و همت را مضاعف می کند همانا اهداء مدالهای قهرمانی به آستان مقدس ائمه (ع) که حاصل عمری تلاش و ممارست و تمرین در ورزش است. اینان  با نگرشی اسلامی ورزش را عرصه اخلاق و معنویت می دانند و اکنون به چهره ورزشی مومن و اخلاق مدار در سطح شهر های لنجان ،  استان اصفهان و کشور ارتقاء یافته اند . به همین دلیل باید همت و تلاش ایشان را ستود و الگوی دیگر ورزشکاران قرار داد .

در این مراسم هدایا و لوح سپاس حرم مطهر امام حسین با حضور اصحاب رسانه از سوی حاج آقا زاهدی مدیر حج و زیارت استان و دیگر مسئولان استان و امام جمعه شهرستان لنجان به برادران با توانی اهدا شد .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط