ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

فراخوان کارگزاران حج و زیارت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

فراخوان کارگزاران حج و زیارت برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد آور  غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت ، تجدید عهد با انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و اسلام است . 22 بهمن فجر انقلاب و دمیدن خورشید استقلال و آزادی و طلوع جمهوری اسلامی است . روزی که امت غیور و سلحشور ایران اسلامی با رهبری حکیمانه امام امت بر استکبار جهانخوار غلبه کردند و امروز با گذشت 38 سال از آن ایام مبارک ، ایران اسلامی سربلند و سرافراز و با تکیه بر آرمانهای بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) با استقامت و پایمردی و تکیه بر سه اصل همیشه جاوید استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی راه پیروزی بر ظلم و ستم و استکبار را فراروی تمامی ملتهای مظلوم و مستضعف جهان گشوده است و تا زمانی که لوای مقدس لااله الاالله و محمد رسول الله بر سراسر جهان طنین انداز نشود از پای نخواهد نشست .

یوم ا... 22 بهمن مبارک باد

کارکنان و کارگزاران حج وزیارت استان اصفهان در سالروز جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی همگام با امت شهید پرور  صبح روز جمعه 22 بهمن ماه همراه با خانواده های محترمشان با حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن به سیل خروشان امت حزب الله میعادگاه عاشقان میدان امام خواهند پیوست .

 

 

                                                  زمان جمعه 22 بهمن ماه 1395 راس ساعت 09:30صبح

مکان تجمع : خیابان نشاط جنب اداره پست


مدیریت حج وزیارت استان اصفهان         نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه اصفهان 


روابط عمومی و پایگاه بسیج بین الملل ( شهید همت ) حج وزیات استان اصفهان     -  مرکز آموزش علمی کاربردی حج وزیارت استان اصفهان


شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان اصفهان

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط