پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

احتمال فراخوان اولویت های بیشتری از اسناد ثبت نامی حج / از سرگیری سفرهای عمره قوت گرفت

  • 28 فروردین 1396
  • 09:18
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1159 بازدید
  • Article Rating
 احتمال فراخوان اولویت های بیشتری از اسناد ثبت نامی حج / از سرگیری سفرهای عمره قوت گرفت
سرپرست سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بزودی با نهایی شدن مسکن حجاج، لیست کاروان های حج سال 96 اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی در خصوص روند ثبت نام اولیه از واجدین اعزام به حج سال جاری گفت: ثبت نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج امسال از 23 فروردین آغاز شده و با توجه به اینکه با تلاش تیم مسکن سازمان حج مسکن بیشتری برای حجاج بازهم شده است، احتمال دارد دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج از 31 تیر سال 85 اندکی جلوتر رود. طبق اعلام مدیریت های حج و زیارت استانها, واجدین شرایط باید برای ثبت نام اولیه تشرف به حج به شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

سرپرست سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اولویت تشرف با کسانی است که زودتر برای ثبت نام اولیه در بانک اقدام نمایند، افزود صرفا این افراد در مرحله بعد میتوانند با انتخاب کاروان مورد نظر, ثبت نام خود را نهایی کنند.

حمید محمدی در خصوص زمان اعلام کاروان های حج بیان کرد: پس از اینکه وضعیت مسکن حجاج نهایی شود، کاروان های حج بهمراه درجات آنها منطبق با هتل زائران اعلام خواهد شد تا واجدین شرایط اعزام به حج هر چه زودتر بتوانند در کاروان ها ثبت نام نمایند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص از سرگیری سفرهای عمره مفرده اظهار داشت: پیش از این از سرگیری سفر عمره به مجازات دو مامور خاطی فرودگاه جده موکول شده بود که مجازات این دو پلیس رسما از سوی عربستان به ما اعلام شده است. با توجه به اینکه عملا در حال حاضر فرصتی برای عمره باقی نیست، انشاءالله بعد از حج امسال، سفرهای عمره از سر گرفته خواهد شد.

پیش از این دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا 31 تیر 85 برای ثبت نام اولیه تشرف به حج سالجاری فراخوان شده بودند.

بر اساس تفاهم نامه هیئت حج جمهوری اسلامی ایران و وزارت حج و عمره عربستان، امسال بیش از 86 هزار حاجی ایرانی به حج اعزام خواهند شد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.