پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

قابل توجه کلیه داوطلبان و واجدین شرایط پذیرفته شده جهت آزمون عوامل اجرائی حج تمتع سال 96

قابل توجه کلیه داوطلبان و واجدین شرایط پذیرفته شده جهت آزمون عوامل اجرائی حج تمتع سال 96
قابل توجه کلیه داوطلبان و واجدین شرایط پذیرفته شده جهت آزمون عوامل اجرائی حج تمتع سال 96

سلام علیکم
آزمون عوامل اجرایی حج 1396 در ساعت 16:00 روز جمعه مورخ 08‏‏/02‏‏/1396 طبق لیست پیوست به صورت همزمان در کلیه مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

1 ‏- محل برگزاری آزمون سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ، واقع در اصفهان – خوراسگان خیابان ارغوانیه درب ورودی اصلی دانشگاه می باشد .

2 ‏-کلیه داوطلبان بایستی حداقل یک ساعت قبل ، در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند .

3 ‏-تنها یک جلد دفترچه سوال برای کلیه عوامل اجرایی کاروان (معاون، مامور پذیرایی مجرب، مامور پذیرایی سال اولی) تهیه و چاپ شده است.

- زمان پاسخگویی به سوالات 90 دقیقه می باشد. ( از ساعت 16:00 لغایت 17:30)

- پاسخنامه افرادی که در فراخوان در دو سمت ثبت نام نموده اند، با توجه به ضرایب، دو بار خوانده خواهد شد.

- هزینه شرکت در آزمون برای افرادی که در یک سمت ثبت نام نموده اند مبلغ یکصد و پنجاه هزار ریال (150.000 ریال) و افرادی که در دو سمت ثبت نام نموده اند مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (250.000 ریال) می باشد.

- شرکت کنندگان می بایست مبالغ مذکور را صرفاً از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir پرداخت نمایند و از مراجعه به بانک خودداری نمایند.

- شرکت کنندگان می بایست برای گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه مورخ 05‏‏/02‏‏/96 به سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود ( با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه کارگزاران) هزینه شرکت در آزمون را (با توجه به تعداد سمت ثبت نامی در فراخوان) بصورت الکترونیکی پرداخت و نسبت به چاپ کارت خود اقدام نمایند.

- در پاسخنامه، سمت افراد با توجه به ثبت نام آنان در فراخوان درج شده است. اضافه نمودن سمت با خودکار یا مداد در کارت، تخلف محسوب شده و پاسخنامه این قبیل افراد ابطال و به هیچ وجه تصحیح نخواهد شد.


- در صورتی که شرکت کننده ای مدعی تغییر سمت خود از معاون به عوامل یا بالعکس شود از نظر سیستم برگزاری آزمون پذیرفته نیست و باید در همان سمتی که در کارت شرکت در آزمون برای او درج گردیده است، شرکت نماید.

- همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است. بدیهی است از ورود افراد بدون کارت ورود به جلسه ممانعت بعمل خواهد آمد.
- همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت تطبیق عکس با چهره شرکت کنندگان الزامی است.

- هر داوطلب موظف است کلیه ادوات مورد نیاز برای آزمون را شخصاً تهیه نماید. (مداد ، مداد پاک کن و تراش و.....)



مدیر سایت امتیاز به خبر :