ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

مراجع عظام تقلید از راه اندازی حج اظهارخرسندی کردند

  • 26 اردیبهشت 1396
  • 14:27
  • حج تمتع
  • 1 دیدگاه
  • 905 بازدید
  • Article Rating
مراجع عظام تقلید از راه اندازی حج اظهارخرسندی کردند
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر برخی مطالبی را که این روزها در فضای مجازی علیه حج منتشرشده صد درصد دروغ و خلاف واقع دانست و تاکید کرد: مراجع عظام تقلید از راه اندازی حج اظهارخرسندی کردند واخباری را که دراین حوزه به مردم منتقل می کنیم صدردرصد صحیح و قابل اعتماد است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، حجت الاسلام والمسلمين سید علی قاضي عسكرنماينده ولي فقيه درامورحج و زيارت درجلسه شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج وزیارت با اشاره به سفراخیر خود و هیئت همراه به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید ، تصریح کرد: مراجع عظام تقلید همگی از راه اندازی حج اظهارخرسندی کردند، این بزرگواران همیشه حامی مجموعه خدمتگزار در حوزه حج و زیارت بوده اند و راهنمایی هایشان همچون گذشته برای ما راهگشا خواهد بود.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: تعابیری که مراجع عظام تقلید داشتند نشانگراین بود که به هیچ وجه خوف مطرح شده دربرخی شبکه های مجازی که پشت صحنه آن عناصر معاند با دین و یا افراد فریب خورده قرار دارند، مانع از استطاعت نیست و زائرانی که امسال نوبت حج شان فرا رسیده است هیچگونه نگرانی از این قسمت نباید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه ثبت نام بیش از 44 هزارزائر درروز اول در کاروان ها را نشاندهنده شور وعلاقه مردم دانست و اضافه کرد: مردم و بیوت مراجع عظام تقلید به خدمتگزاران خود در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت اعتماد دارند و ما از این اعتماد و پشتیبانی صمیمانه تشکر می کنیم.

وی با اشاره به مطالبی که در روزهای اخیرتوسط فردی مطرح و برای مردم ایجاد نگرانی کرده است ، اظهار داشت: ما بارها به این مطالب جواب داده و اعلام کرده ایم اینها مطالبی دروغ و غیر واقعی است.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسکر تصریح کرد: حجاج ما چه گناهی کرده اند که عده ای با تاثیرپذیری از تبلیغات سوء باید در آنها ایجاد خوف کنند، مگر حج وحجاج ما چه لطمه ای به کشور زده اند و چرا با فریضه بزرگ حج بازی می کنند؟

وی ازمردم ایران خواست که خود موجب توسعه اینگونه اخبار نادرست و غلط نشوند و ادامه داد: من همیشه به مردم گفته ام واکنون هم تاکید می کنم اخباری که درحوزه حج به مردم منتقل می کنیم اخباری واقعی و صحیح است و آنچه که در فضای مجازی با هدف تخریب حج منعکس شده صددرصد دروغ و خلاف واقع است.

وی افزود: ما هیچ وقت دردوره های گذشته دراماکن زیارتی حرمین شریفین نسبت به نوامیس مردم تعرض نداشته ایم وانتشار اینگونه خبرها ظلم به کشور، حج و حجاج است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه من تاکید کرده ام اگر این فرد مطالب خود را اصلاح نکند از طریق قضایی پیگیری خواهیم کرد، اظهار داشت: وقتی مراجع عظام تقلید خوشحال اند از اینکه حج راه اندازی شده است ، چرا باید فردی بگوید بروید فیش خود را پاره کنید ، مگر چه اتفاقی افتاده است که مردم این کار را انجام دهند.

وی افزود: برخی اتهاماتی که این خطیب به افراد مسلمان بطور عموم در یک کشور دیگر وارد کرده حد شرعی و مجازات سنگین دارد.

وی گفت: بحمدالله همه کارها به خوبی پیش می رود و انشاءالله امسال حج خوب و مطلوبی با عنایت اهل بیت عصمت و طهارت خواهیم داشت.
مدیر سایت امتیاز به خبر :