ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

باتجربه ترين مديران كاروان در حج امسال از زائران ميزباني مي كنند

 باتجربه ترين مديران كاروان در حج امسال از زائران ميزباني مي كنند

سرپرست معاونت امور حج و زيارت سازمان حج و زيارت بر ضرورت همكاري و هماهنگي ميان مديران و كارگزاران و دست اندركاران حج تاكيد كرد و گفت : امسال باتجربه ترين مديران كاروان در خدمت زائران بيت الله الحرام خواهند بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، " نصرالله فرهمند " امروز پنجشنبه در همايش يك روزه مديران ستادي و استاني سازمان حج و زيارت كه در تهران برگزار شد ؛ گفت : به منظور خدمت رساني بهتر ؛ مقرر شد امسال از مديران باتجربه تر در حج استفاده شود.

وي مدت اقامت زايران ايراني در مدينه را پنج شب و شش روز عنوان كرد و افزود: وقت زيادي براي مدير كاروان در مدينه نيست لذا بايد با برنامه ريزي دقيق و منظم زمينه بهره مندي حداكثري از حضور در مدينه النبي (ص) را فراهم كرد .

فرهمند بر لزوم همكاري و تعامل هرچه بيشتر ميان مديران كاروان ها با مديران هتل ها تاكيد و خاطرنشان كرد: بايد با مديريتي توام با رفاقت و دوستي و در عين حال با صلابت ؛ امور زايران را در حج مديريت و به انجام رساند.

فرهمند با بيان اينكه در بحث حمل و نقل و تداركات تلاش شده است تا با بهترين شركت هاي موجود در عربستان كار شود، گفت: خدمت به زايران سرلوحه كارهاي مديران است و هيچ حقي از زايران نبايد ناديده گرفته شود . در قبال همه خدماتي كه زائر پول آن را پرداخت كرده ، نبايد كوتاهي كنيم.

86 هزار و 500 زاير ايراني امسال براي انجام مناسك حج به عربستان سعودي سفر مي كنند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :