جمعه 10 فروردین 1403
EN

نگارخانه

مشاهده خبر

اعزام نخستین گروه متخصصان بازسازی عتبات عالیات به سوریه/ طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) آغاز شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از اعزام نخستین گروه متخصصان بازسازی عتبات عالیات به سوریه خبر داد و گفت: طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات است و امیدواریم تا پایان سال نقشه‌های آن آماده شود. 

حسن پلارک در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص فعالیت‌‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سوریه گفت: امروز اولین گروه از متخصصان و کارشناسان در قالب گروهی 12 نفره عازم سوریه شدند.

وی ادامه داد: طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) یکی از برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات است که امیدوار هستیم تا پایان سال نقشه‌های آن آماده و کارهای تملک زمین انجام شود تا محیط امن را برای زائران افزایش دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: همچنین همزمان با ایام شهادت حضرت زینب(س) کارهای فرهنگی ما برای زائران آغاز شد و هم اکنون زائر پذیری حرم حضرت زینب(س) نیز شروع شده است و روزانه 4 تا 5 هزار زائر از سراسر جهان به آنجا مشرف می‌شوند.

پلارک ادامه داد: بازسازی خسارت‌ های وارد شده به مزار حجر بن عدی، اویس قرنی و حرم حضرت سکینه(س) نیز از دیگر اولویت های ما است که به محض پاکسازی منطقه از تصرف تروریست‌ها بازسازی آنها را شروع می‌کنیم.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

sayyed kazem
sayyed kazem دوشنبه, 12 خرداد,1393 09:24
الحمد لله رب العالمين
و من الله توفيق

اين كار پاسداري از حريم و حرم اهل بيت است و ادامه راه حضرت ابوالفضل (ع) در حراست و پاسداري از خيام در روز عاشورا